loader image
IMG_6039-min-scaled-e1674671721217
המאמר נכתב על ידי:
יוליה וגדעון – נוודים דיגיטליים // יולי,2022

חאן עין גדי – ים המלח ומדבר יהודה

אם לא ראיתם תמונות של וואנים צבעונים בים המלח, כנראה שאתם לא מספיק פעילים בסושיאל חחח . אבל עכשיו ברצינות, זהו מקום אירוח בין המיוחדים שיש בים המלח ומעבר לזה שהוא מציע אירוח ייחודי יש בו גם ביסטרו בר מוצל, עם שולחנות עץ גדולים ולידם נקודות חשמל, וזו הסיבה שהגענו לעבוד בחאן עין גדי. בחודשי […]

Subscribe

מזמינים אותך להירשם לניוזלייטר של מטיילים לאט ולקבל מידע חדש ועדכני על ישראל!

להוסיף
 לרשימה

שיתוף

Pin it

אם לא ראיתם תמונות של וואנים צבעונים בים המלח, כנראה שאתם לא מספיק פעילים בסושיאל חחח . אבל עכשיו ברצינות, זהו מקום אירוח בין המיוחדים שיש בים המלח ומעבר לזה שהוא מציע אירוח ייחודי יש בו גם ביסטרו בר מוצל, עם שולחנות עץ גדולים ולידם נקודות חשמל, וזו הסיבה שהגענו לעבוד בחאן עין גדי.

בחודשי הקיץ חם שם יחסית מכיוון שהמקום פתוח ואין מזגן אך יש מאווררי תקרה גדולים ולכן, ממליצים על הגעה עם מגשי קירור למחשב על מנת לעבוד שם. מאוד אהבנו את העיצוב של המקום ואנחנו בהחלט ממליצים על עבודה שם אך אם אין לכם מגש קירור בקיץ עדיף שתעברו למקום שגם נמצא בעין גדי לא רחוק מהחאן והוא בית הקפה של מלון עין גדי.

איכות האינטרנט היית טובה ואמינה גם לשיחות בזום, השולחנות גדולים עם כסאות נוחים לישיבה ממשוכת. אומנם אין הרבה שולחנות גבוהים אך לרוב אנשים לא עובדים שם ולכן כמעט והמקום כולו היה לרשותנו. רוב האנשים במקום הם תיירים ולכן הם פוקדים את אתרי התיירות מסביב ובנוסף מגיעים בסוף השבוע ולכן באמתע השבוע כמעט ולא היה איש. שזה היה מושלם עברונו בעקבות השקט והריכוז שיכולנו לקבל.

את המקום הייחודי בים המלח הקימו אבי ברקאי ובן שוקרון, ילידי קיבוץ עין גדי. החברים הטובים שלא נפרדו מגיל אפס הגשימו חלום ראשון כאשר יצאו למסע מרתק באוסטרליה בואן צבעוני איתו טיילו לאורך ה- East Coast. החוויה המופלאה באדמות אוסטרליה הולידה חלום חדש והוא: להקים מתחם קמפינג בישראל הכולל גם ואנים צבעוניים משנות ה-60 ומתוך חזון ברור לפיו כל אדם במדינת ישראל יוכל ליהנות ולנפוש בים המלח במחיר נוח לכל כיס. החזון והחלום הפכו למציאות דווקא בתקופת הקורונה תחת מגיפה עולמית שהאוויר הפתוח נעשה כל כך חיוני עבור הנופשים בישראל ובעולם. בחאן תוכלו ליהנות ממתחם ייחודי ומהנה המעניק פתרון זול והולם למגוון קהלי יעד שרוצים לבלות באיזור ים המלח.

למעוניינים להגיע ללינה לחאן

בחאן עין גדי תוכלו ללון בחושות קיימות, באוהלים פרטיים ובוואנים! במתחם תוכלו למצוא שירותים ומקלחת (עם מים חמים), נקודות חשמל לטעינת מכשירים ניידים, אזור מסודר לבישול עצמי, מאהל שנטי עם פינות ישיבה ואת הבר מסעדה ובו אוכל ושתייה. בקרבת חאן עין גדי תוכלו להינות ממגוון מסלולים ואטרקציות (שנפרט במאמרים נוספים) בין השאר הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי (הליכה בקיבוץ שהוא המקום היחיד בעלום שאנשים גרים בתוך גן בוטני), נחל דויד ונחל ערוגות, שמורת עין גדי ובית הכנסת העתיק, מרחצאות עין גדי, מצדה, עין בוקק, ים המלח וטיולים ואטרקציות רבות נוספות שיפורטו במאמרים נוספים באתר זה.

חאן עין גדי ממוקם בכניסה לקיבוץ עין גדי (בוויז: עין גדי, לא תוכלו לפספס). המתחם מציע כמה סוגי לינה: 4 וואנים המתאימים לזוגות, אוהלי אירוח ממוזגים עם מזרונים שמתאימים לאירוח של עד 10 אנשים ומתחם קמפינג במשטח האספלט מלפני הוואנים שתוכלו להגיע עם האוהל האישי שלכם. האורחים יכולים ליהנות ממבחר מקומות ישיבה, פופים, ספות, ערסלים ואפילו מתחם משחקים של פינג פונג, ביליארד ומשחקי קופסא. שהם גם הפסקה מעולה לנוודים כמונו שהגיעו ליום עבודה במקום.

 

Travel Slow

עוד מידע חשוב לתהליך

  • ביטוח – בגלל המצב כרגע אין צורך להראות אישור על ביטוח בריאות חו”ל.

  • ילדים – אם יש ילדים צריך לצרף בשבילם עותק של כל מסמך שהכנתם עבורכם מהרשימה למעלה + צילום של הדרכון של הילד עם כניסות ויציאות של ההורה + תעודת לידה של הילד באנגלית וצילום של התעודה שמגישים (במשטרה רצו את התעודת לידה עם אפוסטיל אבל כמובן שהסברתי להם שלאור המצב משרד החוץ לא מתפקד כל כך ואין אפשרות כרגע להשיג אפוסטיל..). אם ההורה השני לא נמצא איתכם בחו”ל יכול להיות שיבקשו אישור ממנו שהוא מסכים להורה שביוון להישאר עם הילד איתו ביוון (במקרה שלנו בן הזוג שלי פה איתנו, הוא פשוט חתם גם כן על הבקשה של הבן שלנו והיה צריך לצרף גם צילום של הדרכון שלו לצורך הבקשה).
    במשטרה ממלאים את הבקשה עצמה וממלאים הצהרה שאתם נמצאים ביוון בכתובת הזו והזו ושאתם אחראים לכלכלה של הילדים (אם יש ילדים).

  • צריך לשלם 30 יורו על כל בקשה, משלמים את זה באתר הממשלתי או דרך חשבון הבנק היווני אם יש לכם או בסניף בנק יווני אם יש לך שם חשבון או בחנות צילום כלשהי (ספציפית בגליפדה יש חנות צילום מחוץ לתחנה שבה שאפשר לשלם, משלמים עוד 3 יורו עמלה).
    את ההארכה מנפיקים במקום, זו ויזה כמו הויזה של ארה”ב- מדבקה כזו בתוך הדרכון עם תאריכים ספציפיים.

  • צילמו אותנו במקום לצורך התמונה להארכה עצמה ולקחו טביעות אצבע שלי כי הויזה היא ביומטרית.

או להוסיף לפינטרסט

שיתוף

IMG_6039-min-scaled-e1674671721217

כותבי המאמר

יוליה וגדעון להב - נוודים דיגיטליים


ג'וליה וגדעון זוג נשוי עם תשוקה לחיי חופש של טיולים ועבודה מרחוק. אנחנו מטיילים במשרה מלאה מאז 2020 וחיים את אורח חיים של נוודים דיגיטליים. המטרה העיקרית שלנו היא לעורר בך את התשוקה לאורח חיים ללא גבולות, בהם ניתן לעבוד מכל מקום בעולם.

Travel Slow

Subscribe

מזמינים אותך להירשם לניוזלייטר של מטיילים לאט ולקבל מידע חדש ועדכני על ישראל!

לאן לקחת אותך?

לטייל ולנווד לפי יעד : מזמינים אותך לחקור את היעד הבא שלך, את הכי טובים אספנו כאן 

כל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון!

חפשו יעד או אטרקציה שבאלכם

אהבתם את הפוסט? שתפו לחברים

חאן עין גדי

חאן עין גדי – ים המלח ומדבר יהודה

העתק קישור

Facebook
WhatsApp

Facebook

LinkedIn

Whatsapp

Email
LinkedIn
Telegram

Email

LinkedIN

LinkedIn

Telegram

מצאת שגיאה במאמר?

המטרה שלנו להביא לך את התוכן הכי איכותי ככל הניתן! אם יש משהו בתוכן שלא תקין או שגיאה כלשהי נשמח לקבל את הפידבק שלך כדי לשפר את הבלוג (:

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדיי לפתח
קריירה משגשגת?

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדי לפתח
קריירה משגשגת?

את הספר הזה כתבנו אחרי שנתיים וחצי בהן
ניוודנו בעולם תוך כדי פיתוח קריירה מצליחה.
בעזרת ניסיון וידע שרכשנו במהלך הדרך,
אנחנו יכולים לעזור לך להשיג זאת גם.