loader image

אין ספק שהחוף אותו ביקרנו בתדירות הגבוהה ביותר הוא החוף של מוש. חוף שהמחשבה של להזרק על המחצלות והכריות מתחת לעצים 2 מטר מהמים מעלה חיוך על הפנים בכל סוף יום עבודה. אה כן, יש גם גלידת קוקוס ומי קוקס שאפשר להזמין ישר לשולחן, פשוט מוש, בחוף של מוש!

את החוף של מוש כבר הכרנו מנסיעה אחרת לאילת, שעוד לא היינו נוודים דיגטליים ורק הגענו לסופ״ש. כבר אז הרגשנו כמה כיף לנו במקום ולכן חזרנו אליו גם הפעם. מאוד אהבנו לסיים את יום העבודה שלנו ולהגיע למוש, לשים את הראש על כרית מול הים ולחכות לקוקס שלנו (:

יצא לנו גם לעבוד מהחוף או יותר נכון מהבר או שולחנות ספציפיים עם נקודת חשמל. היה לנו כיף אבל זה לא מקום לעשות בו פגישות מכיוון שיש הרבה אנשים ורעש מסביב. לחוף של מוש נקודות רבות של ישיבה אבל בשביל לתפוס אחת שהיא גם בצל תהיה משימה קשה בשישי ושבת ולכן מומלץ להגיע באמצע שבוע, או לקראת הערב. החוף מלא בסלעים ולכן הכניסה למים מומלצת עם סנדלים או נעליים מתאימות לים. מוש מציע גם מועדון צלילה והשכרת שנורקל לצפייה באלמוגים הקרובים לחוף.

למרות שזה אולי מיותר למבקרים חוזרים באילת חשוב לנו לומר שהאלמוגים באילת הם בין היפים שיש בעולם גם אחרי שביקרנו במקומות כמו מקסיקו, אנחנו יכולים לומר ששנורקל באילת הוא ברמה גבוהה ומאוד מומלץ להשאיל או להביא איתכם שנורקל לחוף מכיוון שכמעט מיד תוכלו להגיע לריף בשחייה קצרה. הריף של אילת ידוע בכך שהוא הריף הצפוני ביותר שיש בעולם מכיוון שריף אלמוגים ניתן למצוא בדרך כלל במזג אוויר טרופי או מדברי סביב קו המשווה של הכדור. המים באילת נחשבים לצלולים מאוד וזאת בעקבות המצאות הים האדום במדבר. חשוב לנו גם לומר שיש להמנע מלכלוך בחוף מכיוון שהפלסטיק מגיע ישר לים ויכול לפגוע בבכלע החיים, זו גם הסיבה שהחוף של מוש לא מגיש קשים במשקאות שלו על מנת למנוע לכלוך שיכול ל]גוע בעום החי.

אוכל

התפריט מציע מנות צמחוניות, הרבה טחינה, רסק עגבניות, שמנת חמוצה ופלפל חריף, לכן חובבי הבשר לא ימצאו כאן מנה לטעמם.  בעקבות השמירה על הסביבה, המשקאות מגיעים בלי קשים מפלסטיק, וההחלטה המבורכת להימנע מאוכל תעשייתי הופכת את המקום הזה לאפשרות הטובה ביותר מבין מסעדות החוף של העיר. בחוף של מוש אפשר להסתלבט כל היום החל מארוחת בוקר, קצת מים ושנורקל, משם לארוחת צהריים ועד הערב. מקום כיף עם הרבה מקום בצל. ממליצים להגיע מוקדם לתפוס מקום טוב.

מה הם שעות הפעילות של המקום?

כל ימות השבוע מהשעה 09:00 עד 20:00.

למי מתאים?

לדעתנו לחברים, זוגות וכאלו שרוצים לשנות אווירה ביום העבודה שלהם.

מחיר

ללא עלות כניסה, אין להביא משקאות ומזון לחוף מבחוץ.

במקום יש מסעדה ובר עם תפריט צמחוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון!

חפשו יעד או אטרקציה שבאלכם

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדיי לפתח
קריירה משגשגת?

גם באלך לטייל בעולם
ותוך כדי לפתח
קריירה משגשגת?

את הספר הזה כתבנו אחרי שנתיים וחצי בהן
ניוודנו בעולם תוך כדי פיתוח קריירה מצליחה.
בעזרת ניסיון וידע שרכשנו במהלך הדרך,
אנחנו יכולים לעזור לך להשיג זאת גם.

אהבתם את הפוסט? שתפו לחברים

החוף של מוש - מסעדת חוף באילת

החוף של מוש – מסעדת חוף באילת

העתק קישור

Facebook
WhatsApp

Facebook

LinkedIn

Whatsapp

Email
LinkedIn
Telegram

Email

LinkedIN

LinkedIn

Telegram